معرفی انیمیشن | ترانه دریا
  • کد مطالب: ۲۴۰۵۵۱
  • /
  • ۱۸ شهريور‌ماه ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۲

معرفی انیمیشن | ترانه دریا

این انیمیشن که بر اساس افسانه‌های بومی ایرلند ساخته شده است، داستان پسر بچه‌ای به نام بن است که مادرش پس از به دنیا آوردن یک نوزاد می‌میرد. نوزاد، دختری به نام شاوریس است.

هستی نیک‌صفتی_ این انیمیشن که بر اساس افسانه‌های بومی ایرلند ساخته شده است، داستان پسر بچه‌ای به نام بن است که مادرش پس از به دنیا آوردن یک نوزاد می‌میرد. نوزاد، دختری به نام شاوریس است.

بن، شاوریس و پدرشان در یک فانوس دریایی زندگی می‌کنند. بن فکر می‌کرد با به دنیا آمدن خواهر کوچولویش، خانواده‌ی آن‌ها بزرگ‌تر می‌شود و می‌تواند با او زندگی شادتری داشته باشد اما این اتفاق نمی‌افتد.

پسرک از این اتفاق ناراحت است زیرا شاوریس دختربچه‌ای عجیب و غریب است. 
او بزرگ می‌شود اما حرف نمی‌زند و همیشه ساکت است. او از چیزی نمی‌ترسد و همه‌چیز برایش ساده و آسان است. کار پدر زیاد می‌شود.

برای همین، بن و شاوریس را مدتی به شهری پیش مادربزرگ می‌فرستد اما بن دوست ندارد از خانه‌شان دور شود و پیش مادربزرگش باشد. او تصمیم‌هایی می‌گیرد که خود را به فانوس دریایی برساند و ماجراهای جالبی برای این دو خواهر و برادر پیش می‌آید.

ما در این انیمیشن یاد می‌گیریم چه‌طوری با سختی‌های زندگی کنار بیاییم، نکات مثبت هر لحظه را ببینیم و به آینده امیدوار باشیم.

نام انیمیشن: 
ترانه دریا

سال انتشار: 
۲۰۱۶

کارگردان: 
تام مور

کشورهای سازنده: 
ایرلند، بلژیک، دانمارک

ژانر: 
ماجراجویی، درام

زمان: 
۹۳ دقیقه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.